My Babies

About Me..

Merhaba,

Günümüzde bir çok kişinin sevdiği mesleği yapmadığı göz önünde bulundurulduğunda, bu yüzdeye gireceğimi daha üniversiteye giderken anlamıştım.

Okul bitip bir kaç yerde iş denemeleri yaptımsa da, ülkemizdeki 'torpil !' gerçeği benim de hayatıma yön vermeye başladı, hiç istemeden hemde.. Eniştemin arkadaşı bir bankanın genel müdürü olunca, sınav mınav denemeden hooppp hemen bir şubesine atandım, ağlaya ağlaya başladım.

4 sene 'ne yapabilirim' i düşündüm. Bunun içinde, üniversite yıllarımda başladığım Arjantin Tango eğitmenliğini kendi stüdyomu açarak devam ettirmek, annemin mesleği makyözlük, kuzenimin mesleği web tasarımcılık yapmak vs.. vardı. Ama hiçbiri beni yeterince tatmin etmiyordu.
Ta ki evrenin bana yolladığı bir kaç mesaj ile stilistlik eğitimime başlayana kadar.. Yaklaşık bir buçuk sene önce başladığım eğitimim yakında sona erecek. İsteğim kendi markamı yaratabilmek ve burdan sizlerle paylaşmak.

Uzun zamandan beri sadece izleyici olarak takip ettiğim ve nasıl başlayacağıma bir türlü karar veremediğim blog dünyasına bugün giriş yapmam da sanırım evrenin bir mesajı olsa gerek :))



Melekler sizinle olsun ;)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler.

Melekler sizinle olsun ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...